Media Tailor

ASIAKASTARINAT

Nelonen Median interaktiiviset lineaariset TV-lähetykset

Mediayhtiöt etsivät jatkuvasti uusia tapoja saada tv-yleisöä mukaan. Katsojien osallistuminen keskusteluihin lisää sitoutuneita faneja ja vauhdittaa katsojamäärän kasvua. Media Tailorin grafiikkaratkaisu integroituu Flockerin sosiaalisen median alustan kanssa. Tämän integraation ansiosta Nelonen Media voi helposti hallita ja näyttää käyttäjien luomaa sisältöä sosiaalisesta mediasta lineaaristen tv-kanavien suorissa lähetyksissä.

Viestintä – avain yhteisöllisyyteen

Interaktiivisuudella on suuri rooli ilmiöittämisessä: se luo erityistä lisäarvoa ohjelmalle. Katsojien huomioiminen ja heidän osallistamisensa tuo väistämättä positiivista hyötyä kanavalle. Ei ihme, että mediayritykset hyödyntävät vuorovaikutteisuutta, sillä television katseluun käytetyn ajan määrä on lisääntynyt selvästi.

Interaktiivisuus on tärkeää katsojille. Esimerkiksi Temptation Island Finland on rakentanut pitkäjänteisesti vakiintunutta yhteisöllistä yleisöä. Joissakin viimeisimpien kausien jaksoissa on ollut jopa 3000 twiittiä jaksoa kohden!

– Reea Kotka, Nelonen Media, Production Assistant and Social Media Moderator

nelonen media.

Kuinka ratkaisu toimii?

Flockler on live-markkinointialusta, jonka avulla erilaisia ​​sosiaalisen median alustoja voidaan upottaa muihin digitaalisiin alustoihin. SmartPX:n ja TV Toolsin kanssa yhteistyössä kehitetyn Media Tailor’s Graphics Solutionin integroinnin ansiosta sosiaalisen median julkaisuja voidaan nyt sijoittaa lineaariseen televisioon. Nelonen Median suoria lähetyksiä varten rakennettu interaktiivinen ominaisuus mahdollistaa katsojien osallistumisen ohjelmaan kommentein, hymiöillä ja kuvilla.

Graphics Hub -tietoliikenne on automatisoitu nykyisten työnkulkujen ja ulkoisten tietolähteiden välillä nykyaikaisen tietokantaratkaisun ja API:n ansiosta. Flocklerin avulla suosituimmat sosiaalisen median alustat synkronoidaan sujuvasti keskenään, mikä parantaa yrityksen näkyvyyttä.

Se on loppujen lopuksi inhimillistä

Flocklerin avulla on mahdollista luoda automaattisia somesyötteitä itse tai etsiä tiettyä hashtagia tai termiä ja ne päivitetään valitun syötteen mukaan. Se on myös kätevä työkalu sisällönhakuun eri sosiaalisen median alustoista. Kaikki sosiaalisen median julkaisut moderoidaan ennen julkaisemista Media Tailorin grafiikkaratkaisussa, jossa on helppokäyttöinen käyttöliittymä.

Media Tailorin grafiikkaratkaisun käyttöliittymän avulla voi yksinkertaisesti selata viestejä ja valita näytettävät. Viestit näkyvät yhdessä palkissa, jossa voi siirtää esimerkiksi mielenkiintoisimmat twiitit toiseen palkkiin julkaistavaksi televisiossa.

Mahdollisia muita käyttötarkoituksia

Flockler-integraation avulla mediayhtiöt voivat hyödyntää paljon kustannustehokkaita mahdollisuuksia, kuten:

  • Suoraa seurantaa valitusta paikasta tai alustasta, joissa yleisön reaktioita kuratoidaan.
  • Osallistuminen Facebookin kautta hashtagilla.
  • Osallistuminen lomakkeella (teksti, kuvat, jopa videot) suoraan yrityksen verkkosivuilla.
  • TV-ohjelmaan tai teemaan liittyvä hashtag-kampanja yhteistyössä mainostajan kanssa.

Ratkaisumme avulla yritykset rakentavat ja vahvistavat asiakassuhteita. Siksi kannattaa miettiä konseptia, joka innostaisi tuottamaan sisältöä yhdessä. Osallistumisen seurauksena sisältö leviää nopeasti ystävien keskuudessa ja saa varmasti enemmän vuorovaikutusta kuin mikään yrityksen oma sisältö.

Mikä voisi olla parempaa markkinointia kuin jonkun muun sisältö, joka korostaa yrityksen hashtagia tai yritykselle tärkeää teemaa? Se on todellinen kunnianosoitus brändin näkyvyydestä.

– Toni Hopponen, CEO of Flocler

Haluatko kuulla lisää grafiikkaratkaisustamme ja sosiaalisen median jakamismahdollisuuksista?

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.