ASIANTUNTIJAPALVELUT
Ylläpito ja valvonta
Asiakkaidemme järjestelmät ja alustat ovat meille kaikki kaikessa.
Yhtenä pääperiaatteistamme on aina toimintavarmuus ja luotettavuus. Hyvän suunnittelun lisäksi toimintavarmuus saavutetaan näkemyksemme mukaan aktiivisella valvonnalla, päivityksillä ja ylläpidolla. Tarjoamme ylläpito- ja valvontapalvelua kaikille toteuttamillemme ratkaisuille. Ylläpidämme ja valvomme myös muiden rakentamia järjestelmiä – ota rohkeasti yhteyttä mikäli tarvitset ylläpitokumppania!
Ylläpitopalvelumme perustuu jatkuvasti kehittyviin toimintatapoihin. Palvelua tuottavat tiimit koostuvat alan huippuosaajista. Tavoitteenamme on taata asiakkaillemme korkealaatuinen ja helposti saavutettava ylläpitopalvelu.
Uskomme, että ylläpitoa kannattaa kehittää reaktiivisesta proaktiiviseen suuntaan. Kun ongelmat huomataan ennen niiden eskaloitumista, voidaan vähentää merkittävästi käyttäjien kohtaamia häiriöitä ja tuotantokatkoja. Tähän tehtävään olemme kehittäneet oman Mon Tool -valvontapalvelun. Se kuuluu aina palveluna hankittaviin ratkaisuihin ja voidaan liittää myös osaksi ylläpitopalvelua. Voit tutustua Mon Tooliin tarkemmin sen omalta tuotesivulta.
Palvelun sisältö
Lähi- ja etätuki
Palveluportaali
Ohjelmisto-päivitykset
Oma asiakasvastaava
Dokumentaation hallinta
Mon Tool (valinnainen)
Elinkaarihallinta (valinnainen)
Varaosat ja -laitteet (valinnainen)
PALVELUPYYNNÖT 2021
SLA
24/7
JÄRJESTELMIÄ YLLÄPIDOSSA
VARASTOA TUESSA
PB
TUEN PIIRISSÄ OLEVAT TV-KANAVAT
Ota rohkeasti yhteyttä
Services
TaaS = Technology as a Service
TaaS-palvelupakettimme on tehty palvelemaan kaikkia media-alan ammattilaisia. Se yhdistää kaikki yrityksesi tarvitsemat teknologiat ja palvelut erittäin käteväksi ja huolettomaksi avaimet käteen -paketiksi.
TaaSia hyödyntäen et jää koskaan yksin teknologian kanssa!