Kategoria: <span>Blogi</span>
Blogi 5 syytä, miksi organisaatiollasi tulisi olla sisällönjakoalusta (ja joita et ehkä ole tullut ajatelleeksi)
Sisällönjakoalusta mahdollistaa yrityksille sisältönsä tarjoamisen helposti katseltavaksi, jaettavaksi ja toimitettavaksi.…
Blogi Katsaus Media Pocketin Adobe Premiere Pro- ja Photoshop-integraatioihin
Täällä pääset kokemaan Media Pocketin Adobe Premiere Pro- ja Photoshop-integraatioiden taian.
Blogi Mitä on HTML-grafiikka ja miksi jokaisen media-alalla tulisi hyödyntää niitä?
HTML-grafiikka hyödyntää avoimia verkkoteknologioita, joiden avulla lähetysten grafiikat voidaan luoda joustavasti, turvallisesti ja kustannustehokkaasti. Se…
Blogi Miksi on tärkeää tietää, missä datatallennus tapahtuu? – Pohjoismailla selkeä etulyöntiasema
Datatallennus on yritysten perustoimi pitää huoli, että kaikki tieto on turvassa. Se on…
Blogi Media Pocketin MAMtastinen vuosi
Media Pocket sen kun kehittyy! Täältä näet nostot alustan pääkehityksistä vuonna 2024.
Blogi Lukuisten tarinoiden vuosi
Vaikka vuosi 2025 on jo täällä, haluamme silti pysähtyä vielä hetkeksi vuoteen 2024. On helppoa sanoa, että kulunut vuosi oli yhtiömme historian ikimuistoisin.
Blogi Asiakaskeskeisyys – helpommin sanottu kuin tehty
Operatiivinen johtajamme Markus Paul jakaa näkemyksiään DPP:n Leaders' Briefing -tapahtumasta. Tapahtuma osoitti, että yritysten ei pitäisi luoda ratkaisuja tehdäkseen vaikutuksen, vaan ihan oikeasti ratkaistakseen asiakkaiden ongelmat.…
Blogi IBC2024: Mitä kaikkien tulisi tietää tulevaisuuden mediahallinnasta
IBC2024-tapahtuma osoitti, että hyvän mediahallinta-alustan (MAM) löytäminen ja siihen toimintojen keskittäminen ovat tärkeässä osassa, mikäli mediayhtiöt tavoittelevat sisällön tuotantoketjun virtaviivaistamista.
Blogi Asiantuntijoilta kuultua: tekoälyn rooli sisällön työnkuluissa on yhä merkittävämpi
Tekoälypohjaiset työnkulut ovat yhä tärkeämpi osa sisällönhallintaa, erilaisia työnkulkuja ja…
Blogi FAST-kanavat Euroopassa: näkemyksiä kasvuun muuttuvassa markkinassa
FAST-kanavat ovat valtaamassa yhä suurempaa alaa mediakentältä Euroopassa. Kasvu ei kuitenkaan ole täysin mutkatonta, vaan muuttuva markkina vaatii kanavilta yhä enemmän menestyäkseen.