Kategoria: <span>Blogi</span>

Miksi on tärkeää tietää, missä datatallennus tapahtuu? – Pohjoismailla selkeä etulyöntiasema
Datatallennus on yritysten perustoimi pitää huoli, että kaikki tieto on turvassa. Se on usein ulkoistettu ulkopuoliselle taholle ja siksi yritysten…

Media Pocketin MAMtastinen vuosi
Media Pocket sen kun kehittyy! Täältä näet nostot alustan pääkehityksistä vuonna 2024.

Lukuisten tarinoiden vuosi
Vaikka vuosi 2025 on jo täällä, haluamme silti pysähtyä vielä hetkeksi vuoteen 2024. On helppoa sanoa, että kulunut vuosi oli…

Asiakaskeskeisyys – helpommin sanottu kuin tehty
Operatiivinen johtajamme Markus Paul jakaa näkemyksiään DPP:n Leaders' Briefing -tapahtumasta. Tapahtuma osoitti, että yritysten ei pitäisi luoda ratkaisuja tehdäkseen vaikutuksen,…

IBC2024: Mitä kaikkien tulisi tietää tulevaisuuden mediahallinnasta
IBC2024-tapahtuma osoitti, että hyvän mediahallinta-alustan (MAM) löytäminen ja siihen toimintojen keskittäminen ovat tärkeässä osassa, mikäli mediayhtiöt tavoittelevat sisällön tuotantoketjun virtaviivaistamista.

Asiantuntijoilta kuultua: tekoälyn rooli sisällön työnkuluissa on yhä merkittävämpi
Tekoälypohjaiset työnkulut ovat yhä tärkeämpi osa sisällönhallintaa, erilaisia työnkulkuja ja tallennusratkaisuja.

FAST-kanavat Euroopassa: näkemyksiä kasvuun muuttuvassa markkinassa
FAST-kanavat ovat valtaamassa yhä suurempaa alaa mediakentältä Euroopassa. Kasvu ei kuitenkaan ole täysin mutkatonta, vaan muuttuva markkina vaatii kanavilta yhä…

Brändinhallinta ja DAM – yhtenäisen brändi-ilmeen Batman ja Robin
Yrityksen brändinhallinta vaatii pitkäjänteistä ja johdonmukaista työtä. Kun brändinhallinnan kulmakivenä hyödynnetään DAM-alustaa, yritykset voivat varmistua brändiä käytettävän oikein jokaisessa kanavassa…

5 kriittistä tekijää tekoälyllä menestymiseen media-alalla
Tekoälyn menestys rakentuu viidestä eri tekijästä. Tekoälyn hyödyt media- ja viihdeteollisuudessa tekevät siitä kannattavan investoinnin.

MAM- ja DAM-taksonomia ja metadata ovat onnistuneen aineistonhallinnan ydin
Jotta organisaatio voisi hyödyntää omia sisältöjään ja aineistojaan mahdollisimman tehokkaasti, tarvitaan DAM- tai MAM-järjestelmä, joka mahdollistaa kattavan taksonomia- ja metadatamallin.